Aplikacja dla personelu
Optymalizacja pracy i szybszy kontakt
Aplikacja umożliwia bezpośrednią wymianę wiadomości pomiędzy pracownikami, dzięki czemu znacznie podnosi efektywność komunikacji. System działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi.
Łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy użytkownikami. W ten sposób przepływ informacji w Twoim hotelu będzie na wysokim poziomie, a administracja hotelowa będzie prawidłowo funkcjonowała.
Staff Helper jest podzielony na 5 funkcjonalnych modułów, do których pracownicy mają dostęp w zależności od przydzielonych im uprawnień:

SPRZĄTANIE POKOJU
Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter.

NAPRAWA
USTEREK
Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika. Poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

ZGŁASZANIE
USTEREK
Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

WIADOMOŚCI
Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.

SPRZEDAŻ
Z MINIBARU
Zarejestrowanie zużycia oraz uzupełnienie artykułów z minibaru. Po odnotowaniu i potwierdzeniu zużycia przekąsek lub alkoholi, informacja jest automatycznie przesyłana do systemu recepcyjnego, a następnie obciążany jest rachunek Gościa hotelu.

SPRZĄTANIE POKOJU
Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter.

NAPRAWA
USTEREK
Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika. Poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

ZGŁASZANIE
USTEREK
Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

WIADOMOŚCI
Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.