Aplikacja dla personelu

Optymalizacja pracy i szybszy kontakt

Czy przepływ informacji między Twoimi pracownikami pozostawia wiele do życzenia? W takim razie potrzebujesz Staff Helper. To innowacyjne narzędzie, którego celem jest ułatwienie pracy personelu w obiekcie hotelowym.

Aplikacja umożliwia bezpośrednią wymianę wiadomości pomiędzy pracownikami, dzięki czemu znacznie podnosi efektywność komunikacji. System działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi. 

Łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy użytkownikami. W ten sposób przepływ informacji w Twoim hotelu będzie na wysokim poziomie, a administracja hotelowa będzie prawidłowo funkcjonowała.

Staff Helper jest podzielony na 5 funkcjonalnych modułów, do których pracownicy mają dostęp w zależności od przydzielonych im uprawnień:

SPRZĄTANIE POKOJU

SPRZĄTANIE POKOJU

Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter.

NAPRAWA USTEREK

NAPRAWA
USTEREK

Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika. Poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

ZGŁASZANIE USTEREK

ZGŁASZANIE
USTEREK

Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI

Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.

SPRZEDAŻ Z MINIBARU

SPRZEDAŻ
Z MINIBARU

Zarejestrowanie zużycia oraz uzupełnienie artykułów z minibaru. Po odnotowaniu i potwierdzeniu zużycia przekąsek lub alkoholi, informacja jest automatycznie przesyłana do systemu recepcyjnego, a następnie obciążany jest rachunek Gościa hotelu.

SPRZĄTANIE POKOJU

SPRZĄTANIE POKOJU

Odnotowanie efektów pracy pokojowych i menadżerów służby pięter.

NAPRAWA USTEREK

NAPRAWA
USTEREK

Zanotowanie zgłoszonych przez pracowników i gości usterek w pokojach (np. zbita szyba, spalona żarówka). Status zawiera nierozwiązane usterki przypisane do zalogowanego użytkownika. Poza tym dostępna jest lista wszystkich nierozwiązanych usterek oraz rozwiązanych w ostatnim czasie.

ZGŁASZANIE USTEREK

ZGŁASZANIE
USTEREK

Wprowadzanie i edycja listy zgłoszonych usterek z możliwością oznaczenia priorytetu ich wykonania np. pilne.

WIADOMOŚCI

WIADOMOŚCI

Dostępne są w formule konwersacji, która widoczna jest jako jeden ciąg wymiany wiadomości, między poszczególnymi użytkownikami.