Aplikacja Roomio

Oszczędność czasu i pieniędzy
dla Ciebie i Twoich Gości
Restauracja jest oblężona, bo to czas śniadania?
Recepcja zajęta, bo właśnie przyjechała grupa na konferencję?
A może jest środek nocy i w hotelu jest mniej obsługi?
Aplikacja Roomio jest rozwiązaniem!
Spraw, aby Goście w kilka sekund i z dowolnego miejsca mogli zameldować się, zamówić sprzątanie czy też zarezerwować usługę dodatkową przez smartphone i to bez konieczności instalowania dodatkowej aplikacji.
Postaw na aplikację Roomio, która pozwala na nowoczesną komunikację Gości z obsługą hotelu i minimalizuje potrzebę wizyt w recepcji.
Funkcje aplikacji Roomio
- Check-in i check-out bez konieczności kontaktu z recepcją
- Rezerwacja usług dodatkowych lub kolejnych pobytów
- Komunikacja z obsługą na czacie bezpośrednio w aplikacji
- Dostęp do menu i zamawiania posiłków do pokoju
- Zgłoszenia np. posprzątać pokój, nie przeszkadzać
- Podgląd historii wiadomości

Wszystko jest w jednym miejscu
Dzięki integracji z systemem recepcyjnym, informacje o nowych wiadomościach od Gości są automatycznie wyświetlane w PMS. Recepcjoniści nie muszą już sprawdzać innych ekranów, aby być na bieżąco, a Goście otrzymują odpowiedzi na swoje wiadomości w najkrótszym możliwym czasie.
Spersonalizowana komunikacja
Komunikator w aplikacji pozwala na porozumiewanie się Gościa z obsługą hotelu od momentu złożenia rezerwacji, przez cały pobyt, a nawet po wymeldowaniu się. Historia konwersacji jest archiwizowana, a wcześniejsze zdefiniowanie pytań pozwala na komunikację za pomocą chatbota.
Dostępne dla wszystkich
Gość nie musi instalować dodatkowej aplikacji, co umożliwia mu pełny dostęp do wszystkich funkcjonalności bezpośrednio z przeglądarki internetowej. Link do aplikacji jest dostarczany w formie SMS-a po dokonaniu przez Gościa rezerwacji, dzięki czemu może on natychmiast rozpocząć korzystanie.
Łatwość obsługi
Interfejs aplikacji jest przejrzysty i intuicyjny, co zachęca do korzystania z usług dodatkowych. A to prosta droga do zwiększenia przychodów.