BLOG

Wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym

Wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym

Zameldowanie i wymeldowanie to bardzo istotne etapy kontaktu gościa z hotelem. To, w jaki sposób przebiegają formalności, w dużej mierze rzutuje na opinię klienta. Jak zorganizować wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym, by wszystko poszło łatwo oraz sprawnie?

WIĘCEJ »
Overbooking w hotelu

Overbooking w hotelu

Na czym dokładnie polega overbooking i jak wprowadzić go w hotelu? W jaki sposób zarządzać rezerwacjami oraz jakie przyjąć strategie na wypadek nadsprzedaży?

WIĘCEJ »
Co musisz wiedzieć przed otwarciem hotelu?

Co musisz wiedzieć przed otwarciem hotelu?

Nie jest więc zaskoczeniem, że Polacy inwestują w turystykę i powstaje coraz więcej obiektów noclegowych. Jak założyć własny hotel? W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, o czym należy wiedzieć przed otwarciem własnego hotelu.

WIĘCEJ »
Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?

Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?

Konkurencja na rynku hotelarskim jest ogromna i z roku na rok ciągle rośnie. Nie jest tajemnicą, że podstawowym zadaniem, które należy spełnić, aby zadowolony klient do nas wrócił lub polecił nasz hotel innym, jest odpowiednia organizacja. Nawet najpiękniejszy widok za oknem, lokalizacja czy pyszne wyżywienie nie wystarczą, jeśli goście hotelowi będą narażeni na złą jakość obsługi i błędy wynikające ze słabej komunikacji personelu. Jak temu zaradzić? Tego dowiecie się w naszym artykule.

WIĘCEJ »