BLOG

Kiosk hotelowy - postaw na samoobsługę

Kiosk hotelowy – postaw na samoobsługę

Hotele nie ustają w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które pomogą im zautomatyzować pracę, przyspieszyć obsługę, zwiększyć zadowolenie Gości, a w rezultacie zwiększyć zyski. Jednym z takich rozwiązań jest kiosk hotelowy. To urządzenie zwiększy konkurencyjność każdego biznesu hotelowego. W jaki sposób? Dowiedz się więcej z dzisiejszego artykułu.

WIĘCEJ »

Biznes w czasie epidemii

Cała branża HoReCa stanęła przed niespotykanym dotąd wyzwaniem. Epidemia COVID-19 wprowadza dla nas zupełnie nowe realia. Ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego a potem stanu epidemii przyczyniło się do zastoju turystyki oraz ograniczenia podróży służbowych do niezbędnego minimum, odciskając tym samym swe piętno na funkcjonowaniu obiektów hotelowych.

WIĘCEJ »
Wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym

Wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym

Zameldowanie i wymeldowanie to bardzo istotne etapy kontaktu gościa z hotelem. To, w jaki sposób przebiegają formalności, w dużej mierze rzutuje na opinię klienta. Jak zorganizować wymeldowanie i zameldowanie w pokoju hotelowym, by wszystko poszło łatwo oraz sprawnie?

WIĘCEJ »
Overbooking w hotelu

Overbooking w hotelu

Na czym dokładnie polega overbooking i jak wprowadzić go w hotelu? W jaki sposób zarządzać rezerwacjami oraz jakie przyjąć strategie na wypadek nadsprzedaży?

WIĘCEJ »