BLOG

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

WIĘCEJ »
Jaki program do obsługi hotelu wybrać?

Jaki program do obsługi hotelu wybrać?

Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.

WIĘCEJ »
Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

WIĘCEJ »
Przygotowania do zmian prawnych – JPK

Przygotowania do zmian prawnych – JPK

Mając na uwadze zmieniające się przepisy prawne oraz wsłuchani w potrzeby klientów, staramy się przygotować przedsiębiorstwa do nowych realiów. Jako producent rozwiązań IT już teraz pomagamy w analizie oraz przygotowaniach do zmian, które w dużych przedsiębiorstwach mogą potrwać nawet kilka miesięcy.

WIĘCEJ »
Coraz mobilniej podczas obsługi gości​

Coraz mobilniej podczas obsługi gości hotelowych

Staff Helper to jedna z nowoczesnych aplikacji, które świetnie wspomagają pracę całego personelu w obiekcie hotelowym. Aplikacja działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) i WiFi. System łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy personelem hotelu.

WIĘCEJ »