BLOG
Zwierzęta w hotelu – tak czy nie?
Czy warto rozszerzyć ofertę o możliwość zabrania pupila do ośrodka? Czy kot lub pies w hotelu to problem? W dzisiejszym artykule spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.
Podstawowe błędy w obsłudze gościa hotelowego
Jakich więc błędów w relacji z gośćmi powinniśmy unikać? Jakie zachowania są nie na miejscu? Tego dowiecie się z dzisiejszego artykułu!
Jak wybrać hotel na wakacje?
W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, jak wybrać hotel na wakacje. Na co zwracać uwagę? Od czego zacząć poszukiwania idealnego hotelu?
Co musisz wiedzieć przed otwarciem hotelu?
Nie jest więc zaskoczeniem, że Polacy inwestują w turystykę i powstaje coraz więcej obiektów noclegowych. Jak założyć własny hotel? W dzisiejszym artykule podpowiemy Ci, o czym należy wiedzieć przed otwarciem własnego hotelu.
Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?
Konkurencja na rynku hotelarskim jest ogromna i z roku na rok ciągle rośnie. Nie jest tajemnicą, że podstawowym zadaniem, które należy spełnić, aby zadowolony klient do nas wrócił lub polecił nasz hotel innym, jest odpowiednia organizacja. Nawet najpiękniejszy widok za oknem, lokalizacja czy pyszne wyżywienie nie wystarczą, jeśli goście hotelowi będą narażeni na złą jakość obsługi i błędy wynikające ze słabej komunikacji personelu. Jak temu zaradzić? Tego dowiecie się w naszym artykule.
Jak zwiększyć zyski z dodatkowych usług znajdujących się w hotelu?
Wszystkie pokoje są zarezerwowane, ale nikt nie chce korzystać z dodatkowych usług, takich jak restauracja czy SPA? Wbrew pozorom to problem, z którym musi zmierzyć się wielu hotelarzy. Co zrobić, by zmienić tę sytuację na swoją korzyść? Jak zachęcić ludzi do korzystania z usług dodatkowych i jednocześnie zwiększyć zyski?
System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje
Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.
Jaki program do obsługi hotelu wybrać?
Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.
Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu
Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.