BLOG

Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?

Problemy komunikacyjne personelu – jak im zaradzić?

Konkurencja na rynku hotelarskim jest ogromna i z roku na rok ciągle rośnie. Nie jest tajemnicą, że podstawowym zadaniem, które należy spełnić, aby zadowolony klient do nas wrócił lub polecił nasz hotel innym, jest odpowiednia organizacja. Nawet najpiękniejszy widok za oknem, lokalizacja czy pyszne wyżywienie nie wystarczą, jeśli goście hotelowi będą narażeni na złą jakość obsługi i błędy wynikające ze słabej komunikacji personelu. Jak temu zaradzić? Tego dowiecie się w naszym artykule.

WIĘCEJ »
System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje

System do hotelu Chart – poznaj jego funkcje

Współczesna branża hotelarska to dziesiątki tysięcy przedsiębiorstw, z których wiele niezmiennie się rozrasta, działając w wielu państwach jednocześnie i korzystając z coraz większej koniunktury turystycznej zarówno w Europie, jak i na świecie. Równolegle ze znaczeniem biznesowym często wzrastają jednak także i same budynki – zwłaszcza te o najbardziej luksusowym charakterze, oczekiwanym przez rzesze dynamicznie bogacących się osób w klasie średniej i wyższych.

WIĘCEJ »
Jaki program do obsługi hotelu wybrać?

Jaki program do obsługi hotelu wybrać?

Rozwiązania z zakresu obsługi obiektu hotelowego oraz gości są bardzo pomocne i potrzebne dla całego personelu. Dzięki wdrożeniu informatycznych rozwiązań możliwe jest podniesienie efektywności zarządzania, przepływu informacji oraz obsługi gości hotelowych na każdym etapie ich pobytu.

WIĘCEJ »
Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu

Staff Helper – pomocnik hotelowego personelu

Odnotowywanie czystości pokoju hotelowego, zasobności barku czy zgłaszanie usterek w tradycyjny sposób jest czasochłonne. Po zebraniu wszystkich danych lista wędruje do menadżera lub na recepcję i uruchamiany jest kolejny etap działań. Staff Helper usprawnia komunikację i ułatwia zarządzanie personelem hotelowym.

WIĘCEJ »
Przygotowania do zmian prawnych – JPK

Przygotowania do zmian prawnych – JPK

Mając na uwadze zmieniające się przepisy prawne oraz wsłuchani w potrzeby klientów, staramy się przygotować przedsiębiorstwa do nowych realiów. Jako producent rozwiązań IT już teraz pomagamy w analizie oraz przygotowaniach do zmian, które w dużych przedsiębiorstwach mogą potrwać nawet kilka miesięcy.

WIĘCEJ »
Coraz mobilniej podczas obsługi gości​

Coraz mobilniej podczas obsługi gości hotelowych

Staff Helper to jedna z nowoczesnych aplikacji, które świetnie wspomagają pracę całego personelu w obiekcie hotelowym. Aplikacja działa na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) i WiFi. System łączy w sobie narzędzie do rejestracji działań, kontroli pracy oraz komunikacji pomiędzy personelem hotelu.

WIĘCEJ »