Marketing Automation
Jak w szybki i prosty sposób wysłać wiadomość do Gości, którzy np. właśnie się zameldowali, dopiero mają zaplanowaną rezerwację, albo dawno nie odwiedzili obiektu? Pozwala na to moduł Marketing Automation. To nowoczesne narzędzie marketingowe dla branży hotelarskiej, które umożliwia automatyczne wysyłanie spersonalizowanych kampanii mailowych i SMSowych skierowanych do konkretnej grupy Gości. Dzięki Marketing Automation można być z każdym z nich w stałym kontakcie oraz zapewniać obsługę na najwyższym poziomie np. poprzez wysyłkę wiadomości powitalnej, podziękowania za pobyt w obiekcie czy też zachętę do skorzystania ze specjalnej oferty.
Twórz lepsze wrażenia Gości
Moduł Marketing Automation jest częścią systemu Chart. Dzięki temu jest on zintegrowany z PMS. To ogromna zaleta, ponieważ baza Gości jest łatwo dostępna – nie trzeba jej importować, ani aktualizować − dane automatycznie aktualizują się zgodnie z systemem recepcyjnym, co umożliwia błyskawiczną wysyłkę wiadomości w zaledwie kilku krokach.

Jakie korzyści zyskasz?
- tworzenie i wysyłanie spersonalizowanych newsletterów
- planowanie i wdrażanie scenariuszy automatycznych wysyłek
- komunikację różnymi kanałami np. e-mail, SMS
- segmentowanie bazy swoich odbiorców na podstawie różnych czynników (np. wieku, płci, charakteru pobytu lub korzystaniu z usług dodatkowych)
- bieżące analizowanie skuteczności działań
- podgląd wyników wszystkich kampanii w raportach
Typy kampanii Marketing Automation

- Jednorazowa – np. zapis do programu lojalnościowego lub informacja o nowych zabiegach w SPA
- Cykliczna – uruchamiana przez wcześniej zdefiniowany trigger, np. wysyłka życzeń urodzinowych wraz z rabatem/voucherem na pobyt lub wiadomość z informacją o nowym menu w restauracji
- Real-time – uruchamiana w odpowiedzi na działanie w czasie rzeczywistym np. wysyłka wiadomości Gościom, którzy wyszli ze strony internetowej hotelu przed potwierdzeniem rezerwacji lub przypomnienie o tym, że nie zarezerwowali kolejnego pobytu